rebeeccaa

Alla inlägg under september 2012

Av Rebecca - 15 september 2012 10:18

Älskling sitter för tillfället nere på Cypern och har det allmänt gott. Jag saknar honom redan så in i helvete och då åkte han igår.. Hoppas att denna veckan går fort.
Får la plugga körkort och fixa med projektarbetet och hoppas på att tiden går fort!

Av Rebecca - 6 september 2012 11:14

Imorgon fyller jag äntligen 18. Som jag har längtat efter detta, att kunna gå ut med älskling och våra vänner, slippa stanna hemma när dom går ut och roar sig! :)
Ikväll kommer släkten och grattar mig då jag inte är hemma hos päronen imorgon plus att mamma jobbar imorgon. :)

Av Rebecca - 3 september 2012 21:42

Hur ska man reagera när någon annan raggar på din kille/tjej? Visst jag antar att man ska vara stolt över att personen faktiskt är din. Men det är ändå så fruktansvärt svårt att acceptera. Jag tycker att det är så fel av människor att ragga på någon som redan har ett stabilt förhållande där man dessutom i stort sätt bor tillsammans. Jag skiter i vad du säger, men försöker du något så jag ser det så jävlar, jag lovar att ditt liv kommer bli ett helvete. Mark My Words

Av Rebecca - 2 september 2012 21:02

Åh vad jag blir arg ibland. Äckliga jävla brud jävel. Sluta ragga på någon som redan är upptagen. Jag lovar att om du fortsätter så kommer du få ett helvete, tro mig. Du äcklar mig!

Av Rebecca - 1 september 2012 23:44

Det är 6 dagar tills jag fyller 18, 6 dagar tills jag blir myndig, 6 dagar tills jag blir "vuxen". Känns på något sätt sjukt men ändå så fruktansvärt gött!
Jag har längtat till den dagen sen jag var 15 typ och nu är den snart här!
Äntligen kan jag gå ut med älskling och hans vänner (:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards